Oj vad jag inte har lust att blogga.

Men känner att jag borde det iallafall.
Kom hem 5 imorse.
Jag gick och la mig samtidigt som pappa gick upp för att jobba.
Lol.
Summerburst var iallafall fucking underbart igår, mycket bättre än i fredags då det regnade så mycket så man drunknade nästan.
Efter drog nästan alla till nype, men det slutade med att bara jag och Frida stannade.
Hade verkligen ingen lust att dra hem. ;)
Träffade iallafall sjukt sköna människor där, så jävla konstiga haha.
Idag mår jag verkligen som jag förtjänar, blir lite arg när mina föräldrar försöker få mig att övningsköra idag.
Nej tack liksom.
Ska chilla resten av dagen nu, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0