Shit.

Ligger i sängen och försöker sova.
Helt meningslöst.
Det enda jag kan tänka på just nu är tisdag.
Studenten.
Så jävla nära.
Varje gång jag tänker på det känns det så långt bort.
Men så är det om mindre än två dagar.
Jag kan verkligen inte fatta det.
Som tur är är jag bara glad för det just nu.
Förut var det mer sorgsenhet men det har gått över för nu.
Lär dock komma tillbaka på onsdag när den riktiga ångesten tar över haha.
Men har ju en riktig supersommar att se fram emot med summerburst, rhodos och bara allmänna slappardagar.
Och ett vikariejobb till hösten.
Så underbart.
Nu skriver jag för mycket igen.
Men var tvungen att skriva av mig.
Hörs igen imorn, då är det bara en dag kvaaaar haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0