Världens. Bästa. Konsert.

Just nu är jag så överfuckinglycklig att jag inte är på bråvalla och att peace&love blev inställt.
The script-konserten var fan mitt lyckligaste ögonblick på hela sommaren.
Okej, efter studenten kanske.
Typ.
Det var helt enkelt SÅ JÄVLA BRA och jag vet inte hur jag ska förklara med ord.
Har inte sjungit (skrikit) så mycket nånsin typ och de var så himla bra för de hade hur mycket publikkontakt som helst och ringde upp någon i publikens ex på hennes telefon, halsade en varsin öl på under en minut och gick ner i publiken och hade sig.
Bästa konserten jag varit på, vill redan tillbaka.
Har varit alldeles överlycklig ända sen de började spela, och varje sekund väntan var värd (fyra timmar sittandes på stenhård asfalt med andra ord).
Nu ska jag gå och lägga mig och sova och drömma mig tillbaka till konserten.
Känner mig alldeles lycklig haha.

Tog 71 bilder. Under de fem första låtarna. Ni får nöja er med dessa för nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0