He rre gud.

Kom precis hem från dansen.
Resan dit var ju kul.
Började med att jag kom till hld station och insåg att jag hade glömt mitt busskort.
Sket i det och gick på iallafall.
Bortåt Stockholms C blev det tågtrafik, så vi gick av på centralen och bytte tåg eftersom alla andra gjorde det.
Sen gick tåget vi satt på från början.
Då skulle dansen börja om 10 min.
Vi stod kvar på tåget i ytterligare 20 min tills vi kom fram till söder och där gick vi åt fel håll, och bara för att så gick vi åt fel håll på Hornsgatan också.
Men tillslut, en halvtimme för sent, kom vi fram, och jag älskar att dansa igen.
Så. Jävla. Skönt.
Nu ska jag sova, gonatt!

Våffeldaaaag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0