Igår.

Direkt efter skolan drog jag och Astrid till centrum och köpte lite grejer och sen vidare hem till mig.
Efter någon timme kom becka också och vi började göra oss i ordning och åt och så.
Runt åtta drog vi till hugners, och där fick jag mig en rejäl överraskning.
Becka hade sagt innan att det bara skulle bli vi tre plus hugners som skulle träffas där innan, och att de andra var fett otaggade och kände sig sjuka.
Så kommer vi dit och Emmas kille öppnade dörren och fortsatte snacka om att Emma inte mådde så bra.
När vi kommer in i vardagsrummet börjar morseton spelas på högsta volym och ut stormar typ alla mina kompisar ur köket och ropar "överraskning!"
Alla var astaggade och inte alls sjuka, och de hade bakat tårta och allting, så sjukt gulligt!
Hade verkligen inte anat nånting så jag blev asöverraskad!
Vid tio fortsatte vi till pure och hade en kul kväll där, men nu mår jag som sagt som jag förtjänar.
Nu blir det här inlägget för långt så jag avslutar nog här.
Puss och tack allesammans för att ni gjorde min födelsedag BÄST! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0