Omfg.

Var precis ute och joggade.
JOGGADE!
Tror inte ni förstår vilken stor sensation det är.
Har nämligen hatat att jogga mest av allt i hela världen förut och har nog inte sprungit på riktigt sen coopertestet i ettan.
Men mamma och pappa mutade mig med 40 spänn så jag kände att det får det vara värt.
Fick dock världen håll efter fem min, så gick och sprang lite om vartannat, men bättre än inget ju!
Dock hatar jag när man får sån äcklig kall luft i halsen så man knappt kan andas, så kan tänka mig att det är skönare att springa på sommaren.
Nu ska jag i alla fall ta mig något att äta och ikväll ska jag träffa Astrid. :)
Puss hörs sen!

Haha orkade inte leta upp nån bild ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0