Onsdag.

Trodde det var onsdag hela dagen igår typ.
Jävligt confusing.
Är ledig på fredag så kanske är därför. ;)
Nu är det iallafall 20. Jävla. Dagar. Kvar.
Så jävla sinnessjukt.
Har typ panik samtidigt som det ska bli jävligt skönt att slippa allt plugg.
Men hela den här grejen att man inte kommer träffa alla som man träffar vardagligen här skrämmer mig. :S
Trodde aldrig jag skulle säga det här, men kommer typ sakna att plugga haha.
Får passa på att göra det i eftermiddag haha.
Jaja, nu ska jag fortsätta på min engelskauppsats ............................
Herrå.
 
Har typ bara en massa Tokio Hotel-bilder på den här datan, på något sätt har de sparats på mitt skolkonto från min stalkingtid i högstadiet, så det får bli en bild på Tom idag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0