Ouppsie hehehe.

Var uppe klockan halv elva imorse för jag skulle till umo och få nya P-piller.
Efter det drog jag till skolan och hämtade läxböcker jag glömt och sen åkte jag hem och tog en dusch.
Och så råkade jag somna.
Sov tydligen fyra timmar.
Antar det behövdes haha. :S
Kom iallafall hem runt halv fyra igår från rockskivan som enligt mig inte riktigt levde upp till förväntningarna.
Kö i en och en halv timme innan man kom in till en halvsjaskig lokal.
Tyckte det kändes som att alla hade tappat humöret efter kön haha ...
Jajja, vi hade kul innan iallafall och vi blev riktigt snygga måste jag medge. ;)
Nu ska jag ta mig upp ur sängen och ta nått att äta, hörs sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0