"Fröken, försöker du vara cool?"

Var som sagt i silverdal idag och vikarierade. :)
Har varit där ett par gånger innan så det är skönt att kunna rutinerna litegrann. 
Fick förövrigt konstigaste frågan av en av mina nioåriga elever idag, se rubriken på detta inlägg. 
Hon ställde denna fråga när jag helt oskyldigt försökte låsa upp en dörr till ett grupprum, och jag känner inte riktigt att jag hade "försökt vara cool" under resten av dagen heller, så jag förstår verkligen inte vad hon kan ha fått det ifrån haha ...
Men hon sa det heller inte på något kaxigt sätt utan snarare lite blygt, så jag antar att det är sånt barn frågar utan att kanske riktigt förstå innebörden av det eller nått. ;)
Sen jag kom hem har jag iallafall läst lite körkortsteori i badet samt kollat på gossip girl och gjort 100 situps lol. 
Nu blir det mer gg, adios!

Förövrigt försöker jag inte vara cool, jag är cool. Ni ser ju själva. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0