Måste bara få skriva av mig.

Jag är så jävla arg just nu. 
Ända sen jag började arbeta som vikarie har någon, antingen en elev eller en lärare eller flertalet av båda kommenterat min ålder, på VARJE skola jag varit på. 
-Hur gammal är du?
-19
-Jaha jag trodde du var typ 16. 
Det är den vanligaste åldern de sätter på mig. 
Det är tre år yngre än vad jag är, och då tänker jag ändå att "äsch, fett bra när jag blir äldre sen när jag faktiskt vill se yngre ut". 
Men både idag och ett par gånger innan fick jag höra att jag ser ut att vara 12. 
Det är SJU år yngre än vad jag är, och jag blir bara så ledsen när jag hör det. 
Jag själv tycker varken att jag ser ut, klär mig eller sminkar mig som någon under 19. 
Visst att en del typ 99:or klär sig som en själv nuförtiden, men man ser ju för fan skillnad på en 14-åring och en 19-åring?
Har bara lust att skjuta nästa person som kommenterar min ålder. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0