Det var ju en jävligt kul fredag.

Jobbade mellan 8 och 14.15 idag, tror inte det var en så bra idé trots allt. 
Mår sämre nu än jag nånsin gjort de här senaste dagarna, har pissont i halsen och ligger och skakar under två täcken för att jag fryser så mycket. 
Dags för ny alvedon. 
Var hursomhelst på Arlanda med förskolan idag och barnen var ju en aning fascinerade av planen, fast nästan ännu mer av fläktarna som fanns där vi stod och kollade ... ;)
Tycker det är kul att man gör lite sådana här utflykter iallafall, bättre än att sitta inne på dagis hela dagarna. 
Nä, nu ska jag vila hela kvällen och gå och lägga mig tidigt. :*

Ni ser ju själva haha. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0