Jävla fucking skitpiss.

Har gått och fått ont i halsen. 
Rejält. 
Kände lite redan imorse (då vid femtiden nångång) att allt inte stod rätt till men gick till jobbet iallafall. 
Kändes helt ok och jag kunde prata och allt sånt där, men såfort jag kom hem somnade jag på soffan och när jag vaknade var det tio gånger värre. 
Som tur är hade jag ändå tänkt vara ledig imorn eftersom jag tycker jag har jobbat för mycket. 
Hursomhelst HAR HELA MIN DAG FÖRBÄTTRATS GÅNGER TJUGO EFTERSOM DET HÄR PRECIS HÄNDE!!! 

Herrejävlar hade jag vetat det här för tre år sen hade jag på allvar svimmat, det här är andra gången det händer. 
Åh snacka om att lysa upp ens dag precis när man behöver det. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0