Ah men det var ju bra.

Vaknade imorse och hade inte någon röst ALLS.
Kunde seriöst inte få ut en enda vokal, ni kan ju tänka er hur det gick när jag skulle försöka säga mitt namn där 4 av 6 bokstäver är vokaler ... ;)
Så eftersom jag inte mådde så bra i övrigt heller ringde jag vre och berättade om mitt problem, men de kunde inte få tag på någon annan och dessutom var det bara 2.5 timme så jag bestämde mig för att dra dit iallafall.
För två idrottslektioner.
Med treor.
Som tur var var de ganska schyssta, men min röst och hals är hela paja nu och har precis sovit i över två timmar och missade asiensnacket som jag skulle ha idag med tjejerna.
Ändå försöker pappa få ut mig på en körtur.
Vet inte hur det kommer bli med det ...
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0