Fråga & svar.


Fick den här frågan idag och tänkte att jag svarar på den här ifall någon mer undrar haha. ;)
Mitt första jobb hade jag även förra och förrförra terminen. Det är som hjälpfröken på Funkykidz (barndans). Många små busfrön som älskar att dansa haha, jag lär inte ut stegen men är med och dansar och hjälper till när någon gör sig illa eller bråkar för mycket. 
Mitt andra jobb är extrajobb på en förskola i Rotebro där jag oftast jobbar någon gång i veckan. Där gör jag lite allt möjligt, typ håller koll på barnen i lekrummet, diskar, ser till att de äter osv haha. 
Sista jobbet där jag jobbar mest är som vikarie genom Vre Education. 
De ringer mig oftast mellan 6.30-9.00 på morgon och frågar om jag har lust att jobba den dagen, så skyndar jag mig upp och drar iväg till skolan eller förskolan som jag har blivit skickad till just den dagen. Sjukt lärorikt, är inte ens nervös att prata inför folk längre!
Så, nu vet ni haha (om ni orkade läsa, lol). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0