En såndär torsdag.

Har haft en riktigt bra dag faktiskt!
Började med att jobba på en skola i Sundbyberg tillsammans med becka, vi hade 6:or båda två så våra klassrum var bredvid varandra. 😄
Sen åkte vi till stan med Astrid för att köpa lite grejer, och när vi ändå var där passade vi på att ta en fika. 
En jävligt lång fika haha. 
Tror vi satt där i över två timmar, sen tog vi bussen hem och så har jag chillat lite och sen tränat. 
Var sjukt otaggad idag med och blev tyvärr inte så mycket mer taggad när jag väl börjat idag haha, men det fick gå iallafall. 
Imorn ska jag jobba i två timmar på en skola jagharinteenjävlaaningomvart och sen har jag inga plans. 
Godnatt!

Såhär kände jag inför att träna




Såhär låtsades jag att jag kände






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0