Montag.

Idag har jag som sagt jobbat och efter det drog jag till centrum och fixade lite saker till resan. 
Träffade Frida och Martina som satt och fikade också, så satt och snackade med dem ett litet tag med. :)
Sen åkte jag hem och chillade ihjäl mig och nu är jag hur trött som helst så ska gå och lägga mig. 
Imorn ska jag också jobba fast på en annan skola och efter det blir det ett besök på Vietnams ambassad och Apple store, låsknappen fungerar inte, hemknappen är seg, skärmen är sprucken och dessutom ur funktion flera gånger i timmen = jag ska få en nyyy (ja, onödigt nu innan resan, fast nej, vill ha en fungerande mobil). 
Nä, nu ska jag faktiskt sova, godnatt!
Bästa vårvädret idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0