Ojoj nu är det sent för lilla mig.

Men har varit så brutalt dålig på att uppdatera på sistone så kände att jag ville skriva ett litet inlägg nu. :)
Idag har jag och becka planerat Asien, kom fram till en hel del faktiskt, verkar som att vi har en resrutt som skulle kunna funka nu!
Kommer säkert ändras på vägen, men bra att ha nånting att gå efter iallafall. 
Nu är det bara 16 dagar och småsaker som samtal med försäkringsbolaget, Ica-banken, ny mobil (min håller på att kollapsa) och lite andra grejer som måste fixas innan vi åker!!
Whaaa ska bli så sjukt kul! :)))
Meeeen som sagt, klockan är mycket och jag ska jobba imorgon även fast jag är fett otaggad (kämpaaaa) så ska sussa nu, godnatt. :*
New york-bild. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0