Dum dag.

Gick upp i tid imorse så att jag skulle vara framme vid häggviksskolan 07.50. 
Istället var tåget sju minuter för sent, så kom fram till Häggvik 07.42 istället för 07.35. 
Sen visade det sig att det var visst ingen dans på rosor att hitta till den jävla skolan. 
Gick omkring i FYRTIO minuter och efter att ha sökt på skolan tre gånger på kartor på mobilen kom jag fram alldeles genomsvettig till en lektion jag inte ens behövde vara på. 
Sen är det ju jättekul när man kollar på Res i Sthlm och ser att man kunde tagit en direktbuss från Norrviken och kommit i perfekt tid. 
Nu har jag slutat för dagen och får vänta i 45 minuter innan bussjäveln går. 
Hatdag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0