Hejsan hoppsan ... Och godnatt!

Brutalt dålig uppdatering från min sida den här veckan, jag vet!
Men har haft fullt upp med jobb på förskolan måndag till torsdag och direkt efter det körskola i onsdags och torsdags och on top of that har jag behövt göra en massa testteoriprov och så har jag dansat house (!!!) en dag också. 
Det var förövrigt det roligaste som har hänt sen jag slutade på house för över ett år sen, tror inte folk förstår hur glad man kan bli av att dansa sig svettig som en jävla gris haha. 
Lyckorus i hela kroppen resten av kvällen sen, även fast jag hade varit uppe 4.20 den dagen. ;)
Och juste, glasögonen är nu komna (lol) och har äntligen börjat vänja mig vid dem efter två och en halv dag. 
Känner mig jättelång när jag har dem på mig dock för det är plötsligt så långt ner till marken haha. :S
Hursomhaver, nu är jag superdupertrött så ska ta och sova. 
Morgondagen bjuder nämligen på ännu mer plugg, ännu mer test, träning och sist men inte minst middag med mina lovies. 
Shit, congratulations till er som pallat läsa, aja godnatt!

Lite bilder som beskriver min vecka. ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0