Jag blir så tröööött.

Gick som sagt upp 4.20 imorse för att vara på dagiset 6.30, för då skulle första barnet komma. 
Tror ni inte att hans föräldrar ringer till chefen 6.30 och säger att han inte ska komma?
Och tror ni inte nästa barn inte kommer förrän klockan 8??
Tack för den liksom, fick sitta och bre mellismackor och skära frukt i min ensamhet i en och en halv timme när jag lika gärna kunde sovit. 
Råkade iochförsig somna i en timme på min halvtimmesrast men personalen där är så bra så de bara skrattade när de hittade mig alldeles däckad i en fåtölj i rastrummet. ;)
Antar att de fattade varför jag var så trött though haha. 
Nu ska jag bara chilla hela kvällen, känner för att göra absolut ingenting alls. 
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0