Jobbig jobbdag.

Har varit i en skola i Spånga idag och varit musiklärare för tvåor, fyror och åttor. 
Ingen planering som vanligt när det är musik som står på schemat, tycker det är svårt att hitta på nått annat än att kolla på musikvideor och spela instrument ...
Sen skulle jag hem men då slutade mitt 3G fungera och jag kunde inte kolla res i Sthlm, men så ringde Astrid och frågade om jag ville ta hepatit b-sprutan, så sa jag att hon skulle skicka resvägen till Karolinska men det gick såklart inte pga internet. Bestämde mig för att försöka iallafall men då dog batteriet så jag åkte hem istället. 
Sen dess har jag lagat mat och gjort kladdkaka och nu är jag helt död så ska sova. 
Imorn har jag tid hos optikern som ska avgöra om jag är glasögonorm eller inte. 
Fml. 
Hörs imorn. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0