Tvåtusenjävlafjorton.

Happ. 
Hade typ sämsta nyåret kändes det som. 
Middagen var kul men så fort vi kom till festen vara det B A R A 95:or där och jag och Astrid var dessutom de enda tjejerna. 
Försökte göra det bästa av situationen men som vanligt får man höra ett flertal gånger under kvällen att man ser ut att vara 96:a eller 97:a vilket jag börjar bli jävligt trött på. 
Sen på tolvslaget var jag och Astrid inte ens på samma sida av huset så jag hade ingen att fira med. 
Sen drog vi till en efterfest där axel och becka var vilket var okej och sen drog vi hem vid kvart över fem ungefär och då blev det lite missförstånd och bråk så jag avslutade min kväll med att gråta. 
Ska aldrig nånsin ha höga förhoppningar på något nånsin igen. 
Hoppas inte 2014 blir lika dåligt som nyåret. 
Tur att middagen var kul iallafall. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0