Bra dag.

Oj vad jag har hunnit med grejer idag!
Jobbade som vanligt mellan halv åtta och halv fem, vi var på Skansen och kollade på kaniner, getter och en orm bland annat. 
När vi kom tillbaka var det så fint väder så vi var ute resten av dagen. 
När jag kom hem chillade jag ute i solen ett tag innan jag, syrran och pappsen köpte pizza och åkte till båten. 
Vi åkte ut en bit och åt pizzan och jag och Louise lyssnade (sjöng/flummade/asgarvade) på en massa låtar. 
Har nog inte varit så övertrött på hur länge som helst, garvade åt allt typ haha. 
Sen åkte jag hem till becka och snackade och började titta på en film som var jättekonstig, så vi bytte ut den mot new girl. ;)
Nu dör jag snart av trötthet så ska sova, imorn är det Steve angello på kungsan som gäller!
Godnatt. :*

Bilder från dagen. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0