Ojojoj.

Sorry att jag skriver så sjukt få inlägg men har ju varit sjuk och då har det inte hänt nått roligt och idag har syrran fyllt 18 så då har jag inte haft tid. ;)
Vi började hur som helst dagen med att fira plutten med frukost på sängen och en massa paket. 
Jag hade köpt en del i Thailand men annars fick hon mest en massa grejer som kan vara bra att ha i Afrika. 
Hon åker ju dit och pluggar i ett år i augusti. 
Fy. Fan. 
Usch. 
Vill inte tänka på det haha. 
Hon hade bara en lektion idag så när hon kom hem åkte vi in till stan och åt sushi och fikade och sen åkte jag hem igen. 
Hon skulle på bio och det var alldeles för kallt och jag höll dessutom på att dö av trötthet, så kände att det var lika bra. 
Sen har jag bara chillat i soffan resten av kvällen, kollat på top model-finalen (fan, cory skulle vunnit!!) och letat efter bra mascaror på google och youtube. 😄
Är fortfarande bajstrött så ska sova nu, ha så kul ikväll alla ni som utnyttjar att det är ledig dag imorn!

Födelsedagsbarnet, happy birthday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0