Ouppsiie.

Somnade när jag var båtvakt iallafall haha ...
Så det blev inget mer inlägg om helgen igår, tänkte ta det nu istället. 
Lördagen var nog den mysigaste dagen jag haft sen vi kom hem från resan. 
Vid ett samlades jag, Astrid, becka och Frida hos becka och gjorde pastasallad och drack vin. 
Vid 6-tiden åkte vi in till stan för att se Steve angello (och jag ba vem är det typ haha ...), har lite svårt för både housemusik och 99:or som hoppar omkring överallt så jag tyckte det var sådär. ;)
Senare drog vi hursomhelst till crib för att föra lite mer, där träffade vi så jävla mycket folk som vi kände så det var helt sjukt haha!
Tror vi var ett gäng på säkert 20 pers som till slut drog till marquise där vi som vanligt avslutade kvällen. 
Idag är jag ledig vilket är sjukt skönt, funderar på om jag ska träna men vi får se haha. 
Ha en bra dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0