Utmattad.

Ojojoj vilken dag!
Var med kidzen på dagis i simhallen idag, vi var tillbaka vid ettiden. 
Aldrig sett dem så trötta som de var efter den lilla utflykten haha, nästan alla somnade på bussen tillbaka. 
Stannade hursomhelst på jobbet till halv fem, och då åkte jag direkt och köpte tacoingredienser eftersom jag inte har ätit det sen innan resan så var sjukt sugen på det, och mamma och pappa är inte hemma så det passade perfekt. 
Börjar dessutom känna mig förkyld som sagt. 
Jättejobbig känsla i halsen/näsan, men det är ju inte så konstigt med tanke på hur många snoriga ungar jag tar i varje dag haha. :S
Ska försöka gå och lägga mig redan nu så jag känner mig lite mer utvilad imorn. 
Godnatt!

Fyfan vad man saknar det här. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0